اینستاگرام ماشین سازی توان صنعت @Tavansanat

اینستاگرام رسما اعلام کرد که اگر در پروفایل کاربردر اینستاگرام لینک پروفایل تلگرام و یا اسنپ چت باشد را مسدود خواهد کرد. به طور کلی استفاده از لینک در اینستاگرام رایج نیست مگر اینکه لینک خارجی در پروفایل قرار داده شود .

در ادامه اینستاگرام اعلام کرده است که دیگر لینک ها از جمله لینک پروفایل یوتیوب ، آیتونز و دیگر لینک ها را مسدود نخواهد کرد . اما در مورد لینک های مربوط به تلگرام و اسنپ چت تصمیمات دیگری را اتخاذ کرده است.

تلگرام در مقابل این اقدام جدید اعلام کرده است که این تصمیم توسط صاحب فیس بوک اتخاذ شده است ، تلگرام این اقدام را امری نامعقول و غیر منطقی دانست و گفته است این در حالی است که دسترسی به دیگر لینک ها امکان پذیر میباشد. تلگرام در ادامه اظهارات خود نوشته است که چندی پیش لینک های تلگرام از سمت اپلیکیشن واتس اپ مسدود شده است و حال بدون هیچ خبر قبلی فیس بوک تصمیم جدیدی در مسدود کردن لینک های تلگرام گرفته است.

آپدیت جدید تلگرام ، قابلیت ادیت عکس را به آن اضافه کرده است ،بعد از آپدیت جدید روزانه 35 میلیون عکس بین کاربران تلگرام رد و بدل میشود. به طور کلی تلگرام به سرعت در حال رشد است و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تعداد عکس هایی که توسط اینستاگرام به اشتراگ گذاشته میشود حدود 70 میلیون میباشد . با این تفاسیر به احتمال زیاد فیس بوک احساس خطر کرده است و تلگرام را به عنوان رقیب اصلی خود شناخته است ،به همین خاطر تصمیم به مسدود کردن لینک های تلگرام گرفته است.

آدرس اینستاگرام ماشین سازی توان صنعت : Tavansanat@

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *