ماشین سازی توان صنعت - دستگاه پرکن مایعات - تجارت الکترونیک اول


ماشین سازی توان صنعت به عنوان عضو ویژه و طلائی وب سایت تجارت الکترونیک اول قرار گرفت و از این پس مشتریان محترم میتوانن علاوه بر وب سایت، در پروفایل رسمی ما در سایت تجارت الکترونیک اول محصولات ما را مشاهده و اقدام به خرید و سفارش محصولات نمایند.

درباره پرتال اول

تجارت الکترونیک را می توان انجام تجارت (خرید یا فروش) از طریق اینترنت بیان کرد. از سال 1979 میلادی که اولین خرید آنلاین انجام شد، تا کنون که به حجم معاملاتی بیش از 960 میلیارد دلار در سال رسیده است، رشد زیادی را در این زمینه در تمام کشورهای پیشرفته جهان شاهد بوده ایم. در میان انواع مدل های تجارت الکترونیک، تجارت بین بنگاهی (Business to Business) بیشترین حجم مبادلات را به خود اختصاص داده که متاسفانه تا کنون در ایران به خوبی پیاده سازی نشده است.

پرتال اول با رسالت گسترش و ترویج تجارت الکترونیک در ایران، در سال 1389 تاسیس شده و پس از چند سال تحقیق و مطالعه میدانی در زمینه تجارت الکترونیک، فعالیت در قالب تجارت بین بنگاهی (Business to Business) را هدف خود قرار داده است. تجارت بین بنگاهی یا B2B مدلی از تجارت الکنرونیک است که نیاز به یک زیرساخت قوی و منسجم برای ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران در صنایع گوناگون دارد. این مدل کسب و کار با آنچه در سایت های فروش اینترنتی به صورت تبلیغات غیر حرفه ای دنبال می شود متفاوت است و تمرکز خود را بر برقراری ارتباط ین دو بنگاه اقتصادی قرار می دهد، نه دلالی معاملات!

ماشین سازی توان صنعت - دستگاه پرکن مایعات - تجارت الکترونیک اول

لینک پروفایل توان صنعت در وب سایت تجارت الکترونیک اول:

کلیــک نمائیــد

لینک محصول تری بلوک بطری پت PET در وب سایت تجارت الکترونیک اول:

لینک محصول تری بلوک کلیک نمائید

لینک محصول دستگاه پرکن 16 نازله مایعات منو بلوک در وب سایت تجارت الکترونیک اول :

لینک محصول پرکن 16 نازله کلیک نمائید

لینک محصول پرکن خطى مخصوص ظروف لیوانى 4 نازله تمام اتومات در وب سایت تجارت الکترونیک اول :

لینک محصول پرکن خطی کلیک نمائید

برای پیوستن به کانال رسمی و در تلگرام اینجا کلیک نمائید.

برای پیوستن به ماشین سازی توان صنعت در اینستاگرام اینجا کلیک نمائید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *